0
0
0
Koszyk
0,00
0
Następuje filtrowane dla
Dodaj Swój motocykl
Menu

Zestaw Napędowy Snell/Snell Powerlink 525 X-Ring

Opis

Wysokiej klasy zestaw napędowy składający się z zębatek których rozmiar możesz sam wybrać!

Za pomocą naszego konfiguratora bez problemu sprawdzisz, która zębatka i jaka długość łańcucha są standardowe w Twoim motocyklu. Jeśli chcesz oryginalnych części, wybierz odpowiednią zębatkę i łańcuch z listy poniżej.

Zębatki:
Wszystkie koła łańcuchowe Snell są wycinane laserowo, w przeciwieństwie do niektórych innych napędów wykonywanych przez przebijanie. Podczas produkcji stosuje się zaawansowaną technologię, aby uzyskać idealne cięcie, które zwiększy wytrzymałość. Jeśli odpowiednio konserwujesz łańcuch, możesz spodziewać się żywotności +30 000 km, w zależności od powierzchni i stylu jazdy. Wszystkie zębatki Snell mają czarną, anodowaną "elektrolityczną" powierzchnię, która daje gładkie wykończenie i zwiększoną wytrzymałość.

Łańcuch:
Nowy Snell Powerlink! To łańcuch X-ringowy zaprojektowany przy współpracy z profesjonalnymi zawodnikami i przetestowany na najlepszych europejskich torach motocyklowych. Snell Powerlink to wysokiej jakości łańcuch o niskim oporze toczenia i minimalnym wyciągnięciu w miarę zużycia.

Pierścienie Quadra X-ring zapewniają minimalne opory tarcia, aż o 50% mniejsze niż w przypadku łańcuchów oringowych, przy trzykrotnie dłuższej od standardowego łańcucha motocyklowego żywotności. Niższe tarcie oznacza również mniejsze opory toczenia, a tym samym mniejsze straty mocy przekazywanej przez łańcuch i dłuższy okres eksploatacji, większą wytrzymałość zmęczeniową, a co za tym idzie, lepsze osiągi.

Łańcuch składa się z ogniw wykonanych z wysokiej jakości hartowanej stali połączonych nitami pokrytymi warstwą substancji "Hard Chromium Molybdenum Nikel". Miększy sworzeń i niezwykle twarda powierzchnia zapewniają solidne nity, które nie zginają się i nie pękają. To właśnie dzięki nitom i utwardzonym ogniwom uzyskano wyjątkowo trwały produkt.

Wszystkie łańcuchy są wstępnie obciążane i naprężane, co w połączeniu z wyselekcjonowanymi materiałami pozwala uzyskać minimalne wyciągnięcie w miarę zużycia. W zestawie zapinka łańcucha.

- Złoto/metale, 118 ogniw, 2,7 kg na 118 ogniw

Przy doborze zębatek i łańcucha należy stosować się do następujących zasad:

Zmiana przełożenia to bardzo prosty i popularny sposób na podrasowanie specyficznego układu motocykla.

1: Więcej zębów na tylnej zębatce/mniej zębów na przedniej zębatce - maleje prędkość maksymalna motocykla, tym samym zwiększając jego dynamikę

2: Mniej zębów na tylnej zębatce/więcej zębów na przedniej zębatce - analogicznie zwiększamy prędkość maksymalną motocykla, zmniejszając jego dynamikę

Jeśli zastąpisz jeden ząb z przodu zauważysz tę samą różnicę jak w przypadku wymiany trzech zębów z tyłu. W wypadku większości motocykli zauważalna jest duża różnica przy zmianie tylko jednego zęba z przodu, dlatego też na ogół zaleca się dokonywanie drobnych zmian. Aby zachować prawidłowy kąt nachylenia łańcucha, należy rozłożyć zmiany między przednią i tylną zębatkę. W praktyce oznacza to, że lepiej wymienić jeden ząb przedni + trzy zęby tylne zamiast sześciu zębów tylnych.

Jeśli wymieniasz zębatki jest wysoce prawdopodobne że łańcuch należy również wymienić. W prawie wszystkich motocyklach można odjąć/dodać jeden ząb przedniej lub tylnej zębatki, zachowując jednocześnie pierwotną długość łańcucha.

W przypadku zmiany większej niż o jeden ząb często następuje też potrzeba wyregulowania długości łańcucha. W tym przypadku powinno się postępować zgodnie z poniższą zasadą:
jeśli zakupisz zębatkę z dwoma dodatkowymi zębami, będziesz potrzebować łańcucha dłuższego o jedno ogniwo.

Z uwagi na to, że fabryczne rozmiary łańcuchów różnią się od dwa ogniwa, może zajść potrzeba przecięcia. Czasem jednak wystarczy wyregulować tylną oś.

Jedno ogniwo łańcucha jest równoznaczne z regulacją wałka korbowego o 8-10 mm. Jeśli chcesz uzyskać łańcuch dłuższy o jedno ogniwo masz możliwość regulacji w zakresie 8-10 mm na ramionach wykorbiernia, wtedy możesz kupić łańcuch, który jest dłuższy o 2 ogniwa bez konieczności cięcia łańcucha.