0
0
0
Koszyk
0,00
0
Następuje filtrowane dla
Dodaj Swój motocykl
Menu

Zestaw Napędowy Snell i JMT 525X2 Złoty

Opis

Zestaw napędowy pozwalający na samodzielny dobór rozmiaru zębatek!

Za pomocą naszego konfiguratora bez problemu znajdziesz odpowiednie części pasujące do Twojego motocykla. Jeśli chcesz zachować fabryczne przełożenie, wybierz odpowiednie parametry zębatki i łańcucha w menu obok.

Zębatka:
Wszystkie zębatki Snell są wycinane laserowo, w przeciwieństwie do niektórych zębatek wykonywanych przez przebijanie. Podczas produkcji stosuje się zaawansowaną technologię, aby uzyskać precyzyjne cięcie, które zapewni zębatce zwiększoną wytrzymałość. Jeśli odpowiednio konserwujesz łańcuch możesz spodziewać się przebiegu 4800+km, w zależności od nawierzchni i stylu jazdy. Wszystkie zębatki Snell mają anodowaną na czarno, elektrolityczną powierzchnię, która nadaje gładkie wykończenie oznaczające zwiększoną wytrzymałość.

Łańcuch:
JMT jest wiodącym na rynku japońskim producentem przystępnych cenowo, wysokiej jakości łańcuchów!

Zastosowane w JMT 520X2 uszczelnienie o przekroju w kształcie litery X magazynuje smar i zapobiega przedostawaniu się między nity i tulejki zanieczyszczeń, które mogłyby powodować zużycie. Skutkuje to niższymi oporami tarcia oraz o wiele dłuższymi przebiegami w stosunku do łańcuchów nieuszczelnionych i O-ringowych.

Dostarczany z zakuwką.


Przy doborze zębatek i łańcucha należy stosować się do następujących zasad:

Zmiana przełożenia to bardzo prosty i popularny sposób na podrasowanie specyficznego układu motocykla.

1: Dla zwiększenia dynamiki motocykla - Więcej zębów na tylnej zębatce/mniej zębów na przedniej zębatce.

2: Dla zwiększenia maksymalnej prędkości motocykla - Mniej zębów na tylnej zębatce/więcej zębów na przedniej zębatce.

Przy dokonywaniu zmian należy pamiętać, że jeden ząb na przedniej zębatce to jak mniej więcej trzy zęby z tylu. W przypadku większości motocykli zauważalna jest duża różnica już przy zmianie o jeden ząb, dlatego też na ogół zaleca się dokonywanie drobnych zmian.
Aby utrzymać poprawny kąt i naciąg łańcucha, należy odpowiednio rozłożyć zmiany między przednią i tylną zębatką. W praktyce oznacza to, że lepiej dokonać zmiany o 1 ząb z przodu + 3 z tyłu niż o 6 zębów tylko z tyłu.

Podczas zmiany rozmiaru zębatek może nastąpić konieczność dostosowania długości łańcucha.
W przypadku większości motocykli zmiany w postaci 1 zęba z tyłu lub 1 zęba z przodu nie wymagają dostosowania długości łańcucha.

W przypadku zmiany stanowiącej więcej niż jeden ząb, często trzeba zmodyfikować też długość łańcucha. Należy wtedy postępować w następujący sposób:
Zmieniasz 2 zęby, potrzebujesz łańcucha dłuższego o 1 ogniwo.

Z uwagi na to, że wszystkie łańcuchy fabryczne są sprzedawane w krokach po dwa ogniwa, może zajść potrzeba skrócenia łańcucha.
W niektórych przypadkach nie trzeba jednak skracać łańcucha i wystarczy tylko wyregulować bloki osi koła.

Zmiana wynosząca jedno ogniwo łańcucha odpowiada regulacji osi o 8-10 mm.
Jeśli chcesz uzyskać łańcuch dłuższy o jedno ogniwo i masz możliwość regulacji osi w zakresie 8-10 mm, możesz kupić łańcuch dłuższy o 2 ogniwa unikając w ten sposób skracania.