Przy konfiguracji zestawu napędowego dokonując konwersji na 520 uzyskasz maksymalne przeniesienie napędu na tylne koło.
Jeśli chodzi o przekładnie łańcuchowe w motocyklach poruszających się po drogach publicznych najwięcej uwagi producentów zajmuje zachowanie właściwej równowagi między wagą a wytrzymałością. Z tego względu w klasycznych motocyklach o większej pojemności skokowej najczęściej spotykamy standardowo przełożenie z łańcuchem 530. Waga takiego przełożenia łańcuchowego jest jednak wyższa i może występować utrata mocy, która mogłaby być lepiej wykorzystana do przeniesienia napędu.
Na torze wytrzymałość nie jest już tak ważna jak lekkość i maksymalna moc. Technologie zwiększające żywotność łańcuchów napędowych stale się rozwijają, co pozwala nam na zmianę fabrycznego przełożenie bez ryzyka zerwania łańcucha.
Wyjątkowo trwałe zębatki JT są wykonywane z najlepszych jakościowo surowców z wielką precyzją i korzystają z nich światowej klasy kierowcy.
Jeśli chodzi o przekładnie łańcuchowe w motocyklach poruszających się po drogach publicznych najwięcej uwagi producentów zajmuje zachowanie właściwej równowagi między wagą a wytrzymałością. Z tego względu w klasycznych motocyklach o większej pojemności skokowej najczęściej spotykamy standardowo przełożenie z łańcuchem 530. Waga takiego przełożenia łańcuchowego jest jednak wyższa i może występować utrata mocy, która mogłaby być lepiej wykorzystana do przeniesienia napędu.
Na torze wytrzymałość nie jest już tak ważna jak lekkość i maksymalna moc. Technologie zwiększające żywotność łańcuchów napędowych stale się rozwijają, co pozwala nam na zmianę fabrycznego przełożenie bez ryzyka zerwania łańcucha.
Wyjątkowo trwałe zębatki JT są wykonywane z najlepszych jakościowo surowców z wielką precyzją i korzystają z nich światowej klasy kierowcy.