Dźwignia sprzęgła Titax jest używana zarówno w środowisku Superbike, jak i przez kaskaderów na całym świecie. Wiemy, że nie bez powodu!
Na tle konkurencji EVO wyróżnia wygięcie na całej długości, podobnie jak w przypadku niektórych dźwigni OEM. Podczas gdy w przypadku wielu akcesoryjnych dźwigni nie można podnieść wyczucia siły hamowania, EVO zapewnia tak ceniony przez wielu kierowców, dobrze wyczuwalny moment nacisku, który daje im większą kontrolę. Titax nazywa ten model swoim diamentem, a po jego wypróbowaniu zrozumiesz dlaczego!
Wykonana z wysokiej jakości, stosowanego w lotnictwie aluminium, w technologii frezowania przy pomocy obrabiarki sterowanej numerycznie (CNC). 6-pozycyjny zakres regulacji położenia pozwoli na dopasowanie odległości klamki do dosłownie każdego rozmiaru dłoni.
• Większy komfort i bezpieczeństwo.
• Zatwierdzona przez TÜV (ISO 9001).
• Używana w Moto 2 i WSBK.
Na tle konkurencji EVO wyróżnia wygięcie na całej długości, podobnie jak w przypadku niektórych dźwigni OEM. Podczas gdy w przypadku wielu akcesoryjnych dźwigni nie można podnieść wyczucia siły hamowania, EVO zapewnia tak ceniony przez wielu kierowców, dobrze wyczuwalny moment nacisku, który daje im większą kontrolę. Titax nazywa ten model swoim diamentem, a po jego wypróbowaniu zrozumiesz dlaczego!
Wykonana z wysokiej jakości, stosowanego w lotnictwie aluminium, w technologii frezowania przy pomocy obrabiarki sterowanej numerycznie (CNC). 6-pozycyjny zakres regulacji położenia pozwoli na dopasowanie odległości klamki do dosłownie każdego rozmiaru dłoni.
• Większy komfort i bezpieczeństwo.
• Zatwierdzona przez TÜV (ISO 9001).
• Używana w Moto 2 i WSBK.