0
0
0
Koszyk
0,00
0
Następuje filtrowane dla
Dodaj Swój motocykl
Menu

Zestaw napędowy JT Snell Powerlink 525 X-Ring

Opis

Wysokiej klasy zestaw napędowy składający się z zębatek których rozmiar możesz sam wybrać!

Za pomocą naszego konfiguratora bez problemu sprawdzisz, która zębatka i jaka długość łańcucha są standardowe w Twoim motocyklu. Jeśli chcesz oryginalnych części, wybierz odpowiednią zębatkę i łańcuch z listy poniżej.

Ten zestaw składa się z łańcucha firmy Snell i zębatek od renomowanego producenta JT Sprockets.

Łańcuch:
Nowy Snell Powerlink! To łańcuch X-ringowy zaprojektowany przy współpracy z profesjonalnymi zawodnikami i przetestowany na najlepszych europejskich torach motocyklowych.

Snell Powerlink to wysokiej jakości łańcuch o niskim oporze toczenia i minimalnym wyciągnięciu w miarę zużycia. Pierścienie Quadra X-ring zapewniają minimalne opory tarcia, aż o 50% mniejsze niż w przypadku łańcuchów oringowych, przy trzykrotnie dłuższej od standardowego łańcucha motocyklowego żywotności.

W przypadku łańcucha PowerLink zastosowano uszczelnienie z pierścieni podporowych Quadra-X, w których X-ringi obracają się pomiędzy płytkami zamiast zgniatać się podczas pracy, co zapewnia najniższy opór tarcia, a tym samym największą odporność na zużycie. Niższe tarcie oznacza również mniejsze opory toczenia, a tym samym mniejsze straty mocy przekazywanej przez łańcuch i dłuższy okres eksploatacji, większą wytrzymałość zmęczeniową, a co za tym idzie, lepsze osiągi.

Ten łańcuch składa się z ogniw wykonanych z wysokiej jakości hartowanej stali połączonych nitami pokrytymi warstwą substancji "Hard Chromium Molybdenum Nikel". Miększy sworzeń i niezwykle twarda powierzchnia zapewniają solidne nity, które nie zginają się i nie pękają. To właśnie dzięki nitom i utwardzonym płytkom uzyskano wyjątkowo trwały produkt charakteryzujący się olbrzymią odpornością, absorpcją wstrząsów oraz szarpnięć, co znowu przekłada się na przedłużoną żywotność.

- Zaprojektowany do motocykli miejskich, turystycznych, i większości motocykli off-roadowych
- Technologia Quadra z uszczelniaczem w kształcie X-a oraz czterema punktami styku uszczelnienia pozwoliła uzyskać dłuższą żywotność i zapobiec wydostawaniu się fabrycznego smaru
- Powierzchnia ze specjalnej, twardej mieszanki przykrywa miękki rdzeń sworznia, co czyni go niesamowicie odpornym na uderzenia i sprawia, że absorbuje szarpnięcia i wstrząsy
- Nity utwardzone powłoką chromowo-niklowo-molibdenową (CrNiMo) i czterokrotne nitowanie dla zwiększenia wytrzymałości
- Każdy krok produkcji jest objęty kontrolą, łańcuchy są wstępnie napinane, aby zapewnić odporność na wyciąganie się
- Uszczelnienie X-Ring zapewnia obniżenie tarcia o 50% w stosunku do powszechnie stosowanych O-ringów i do trzech razy dłuższą żywotność niż w przypadku standardowego łańcucha motocyklowego

Łańcuch dostarczany jest z zapinką.
Wszystkie łańcuchy są wstępnie obciążane i naprężane, co w połączeniu z wyselekcjonowanymi materiałami pozwala uzyskać minimalne wyciągnięcie w miarę zużycia.

Zębatki:
Wszystkie zębatki JT z wysokiej jakości stali C45 są frezowane CNC, co zapewnia większą precyzję i trwałość w porównaniu do większości innych zębatek powszechnie produkowanych poprzez przebijanie (tłoczenie). Po frezowaniu zębatki są powlekane twardą anodyzowaną powłoką, która zapobiega korozji, wydłuża żywotność i zapewnia idealne wykończenie.

Aby wybrać odpowiedni łańcuch i zębatkę:

Zmiana przełożenia to bardzo prosty i popularny sposób na podrasowanie specyficznego układu motocykla.

1: Więcej zębów na tylnej zębatce/mniej zębów na przedniej zębatce - maleje prędkość maksymalna motocykla, tym samym zwiększając jego dynamikę.

2: Mniej zębów na tylnej zębatce/więcej zębów na przedniej zębatce - analogicznie zwiększamy prędkość maksymalną motocykla, zmniejszając jego dynamikę.

W przypadku większości motocykli zauważalna jest duża różnica przy zmianie tylko jednego zęba z przodu, dlatego też na ogół zaleca się dokonywanie drobnych zmian. Aby zachować prawidłowy kąt nachylenia łańcucha, należy rozłożyć zmiany między przednią i tylną zębatkę. W praktyce oznacza to, że lepiej zmienić jeden ząb przedni + trzy zęby tylne zamiast sześciu zębów tylnych.

Przy zmianie rozmiaru zębatek należy również dostosować długość łańcucha.
W prawie wszystkich motocyklach można dokonać zmiany na jeden ząb w tylnej lub przedniej zębatce zachowując pierwotną długość łańcucha.

Przy zmianie więcej niż jednego zęba często trzeba zmienić długość łańcucha, wówczas dobrą praktyką jest stosowanie się następujących zasad:
W przypadku wymiany na zębatkę o dwa zęby większą, potrzebne jest dodatkowe ogniwo w łańcuchu.

Jednak wszystkie łańcuchy są sprzedawane w krokach po dwa ogniwa, więc może zajść potrzeba przecięcia łańcucha. Istnieje również możliwość, że nie będziesz musiał przecinać łańcucha, regulując bloki osi koła.